Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 30. januar 2016

Jeg hakker i det.......

...eller jeg har i alt fald været på hakke-kursus på Hedensted Bibliotek med Daisy Tyron.


Aftenens anstrengelser udmundede i denne prøveklud, hvor jeg fikprøvet
* Opslagning
* Simpel hakning
* At tage ud synligt og usynligt
* At tage ind synligt og usynligt
* At skifte farve fra venstre, fra højre og midt i rækkerne
* Vrang hakning
* Perlehakning
* 2 simpel + 2 vrang (bliver ikke rib)
* Rethakning
* Aflukning.....

Jeg var rigtig træt i mit hoved og mine fingre efter 3 timer, men alligevel imponeret over hvor meget det lykkedes at stoppe ind i mit lille hoved.



Har I lyst til at kige mere på dygtige Daisy's sjove og flotte ting så kig her: https://www.facebook.com/hakkenaalen

1 kommentar:

  1. Fin prøve klud. Jeg har også været på kursus hos Daisy. Hun er god til at lære fra sig

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...