Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 18. november 2015

Der står HEST tværs over lys-tavlen.......

I disse dage "går alt op i hest"

Torsdag - søndag i sidste uge var jeg med Gitte til et fantastisk stævne hos Blue-Hors i Randbøldal.

Der var et fantastisk set-up omkring stævnet og Gitte havde et fantastisk stævne resultatmæssigt.....

3 placeringer på 3 starter i det hårde/fine selskab mellem avlshingste og beridere.....
VI ER BARE SÅ GLADE....

Mandagen gik med en visit hos min gamle søde far på 97 år. De fysiske kræfter svinder hen, men åndsevnerne er heldigvis stadig intakte, så det blev en hyggelig dag.

Resten af denne uge går med planlægning og afvikling af et stort 3-dages landsstævne for ponyer.
Det er sjovt, men der ligger mange timers planlægning bag.

Derefter er der dømt FERIE 3 uger på Jeckels Hotel i Gl. Skagen.
Nøjjjjj, hvor jeg glæder mig.......

1 kommentar:

  1. Pyha det lyder til at være travlt at være heste-familie. Du fortjener så meget de 3 uger i Skagen. God fornøjelse når tid er :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...