Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 3. februar 2015

Kom så i gang........

Lånt på nettet.....

Dagens opgave hedder

OPRYDNING OG RENGØRING.

Ikke noget jeg er stor fan af...... jo selvfølgelig når det er overstået.....

Grund til at komme i gang og blive færdig = så må der strikkes på min ARVING.
Ærmerne er ved at "titte frem".... og jeg tror "den" bliver god.....




Lånt på nettet....... eller i Eriks samling.....






Så har jeg også lige opgaven fra igår at gøre færdig, også en form for oprydning, nemlig i vores telefon abonnementer.....


Pyha, sikke en jungle..... men det endte faktisk med at blive en helt sport ved at se hvor meget vi kunne spare.... og det var da bestemt "en god dagsløn".....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...