Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 5. april 2014

Diciplinen: At sparke sig selv i måsen......

... kan være vanskelig.
Idag er jeg helt alene hjemme, og har vist udskudt en hel del mere eller mindre kedelige opgaver, derfor bestemte jeg mig til at skrive en MUST-TO-DO-liste mens jeg spiste morgenmad.

Nu er klokken 13:30 og alle de kedeligste punkter er streget ud og vaskemaskinen snurrer lystigt, JUBIIIII....

Næste punkt, som er MEGET vigtigt er at hente slik, for i aften får vi besøg af 2 af vores børnebørn, og så må der lidt guf til...

Mangler stadig lidt planlægning af dressur-stævnet, inden vi går over til fri-krea-leg.....


2 kommentarer:

  1. Dejligt at kunne strege ud på en liste, og se at det skrider fremad!

    SvarSlet
  2. åhh jeg elsker at have lister så jeg har styr på hvad jeg skal og ikke skal... Denne weekendt har jeg dog ikke en gang fået skrevet seddel så det er da rent elendighed... Men sejt du har fået styr på dit....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...