Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 19. marts 2014

JUBIIII, jeg er hjemme igen......

....hjemme i Danmark, hjemme i Hedensted, hjemme i mit eget hus og hjemme i min egen seng (med min egen dyne).
Godt nok har her været stille på bloggen, men i "the real live" har der været fuldt tryk på "opleveren"...
Vores tur til USA har været ikke mindre end fantastisk. Vi har oplevet og set så MEGET at det næsten ikke var til at rumme, og ikke mindre vigtigt vi har haft en tur helt igennem uden problemer, uheld eller sygdom, bare min kære husbond og jeg.
Det kan man næsten ikke være taknemmelig nok for.
Vel tilbage i Danmark søndag den 12. marts..... med hovedet fuldt af oplevelser, kroppen fuldt af jet-lag og kufferten fuldt af vasketøj, var vores dejlige hverdag helt på plads og i orden. Det havde Gitte sørget for..... hun havde også passet hunden Sofus, som også synes det var dejligt med hverdag.
Den er ikke skabt til et parcelhus med parketgulv........
Mandag til torsdag middag gik med at finde sig selv igen... under vasketøj og jet-lag, og for mit vedkommende at få pakket en ny taske til en 4 dages tur med Gitte til Stævne i Holte....
Jow, jow, mit sove-på-hotel-gen er godt nok blevet motioneret....

 Her gøres hest og udstyr klar til en af dagenes konkurrencer
Alle dage klarede de sig super flot... også bedre end vi kunne forvente i det stærke felt, så er det bare en fornøjelse at "være mor", man bliver vel aldrig for gammel til at være stolt af sine børn!!!!!

Vel hjemme igen (med 4 timers forsinkelse, da Storebæltsbroen var lukket pga vind) var der endnu en gang vasketøj og endnu en taske der skulle pakkes ud.



Nu er der vist tid at åbne "Sprutte-montage-fabrikken", for de små "frækkerter" havde sneget sig med i min taske til USA, og har formeret sig på turen.
Nu er det fyld, øjne og sutter på stribe, der står på tur.

Min strikkekurv er stadig tom, og det er min hjerne også for nye ideer.....
men det skal nok komme.....

I skal nok få et indlæg med indkøbene fra USA... små men fine....


1 kommentar:

  1. Velkommen Hjem. Lyder fantastisk med sådan en dejlig tur.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...