Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 5. januar 2014

Want-to-do........



Mit nytårsfortsæt er ingen i år ikke at have noget.

Derfor er de erstattet af en WANT-TO-DO-liste/bog.

Bogen er en billig spiralblog fra Bilka, hvor forsiden er pyntet med et stykke papir fra Søsterne Grene, hvor jeg åbenbart har skulle bruge blomster til noget andet (det kan da kaldes genbrug)











Dette er den første side, for at minde mig selv om hvad det er, jeg ønsker med denne "bog".

De følgende sider er tænkt til ønsker for
 * Mig selv
 * Min familie
 * Mine "kreative udfoldelser"....

Flere sider kan føjes til efterhånden det bliver nødvendigt....

Håber den vil være en lille reminder i hverdagen, også når det går stærkt....

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...