Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 30. december 2013

Godt nytår....


Tænk så er 2013 ved at være gået.
Jeg har overholdt  mit nytårsfortsæt til punkt og prikke, så det lader jeg løbe videre til 2014.....

Her i huset er 2013 heldigvis også et år vi kan se tilbage på med overvejende glæde.
Godt nok har der været noget sygdom indover, men det ser ud til at "begge tilfælde" nu er ovre og alle er fit-for-fight igen.
 Plan for 2014..... kan det gå galt????

Jeg tænker min plan for 2014 kan udtrykkes således, det må da give ro og over feltet....

En want-to-do-liste skal være mit nye våben mod at starte på mere end jeg kan overkomme at lave færdigt.
På listen står allerede:
- planlægning og afvikling af 3 store dressurstævner
- rejse til USA i 4 uger
- hjælpe Gitte ved adskillige stævner
- at prøve at komme med til Blog-træf.
og gerne en helt masse strik, hækling, lære at "tegne kruseduller" og lidt patchwork.
inden den 15 april......
så måske skal jeg spare lidt på ambitionerne med at planlægge mere......

Alle ønskes herfra et godt og lykkebringende nytår, med masser af aktivitet og inspiration på alle fronter.
Tak til alle, der kigger ind her og tak til alle de spændende blogge, jeg hver dag kan tage på besøg i.


1 kommentar:

  1. Tak i lige måde, glæder mig til at se de nye ting du laver til næste år.

    Rigtig god plan du har for 2014.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...