Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 14. februar 2013

Dagens bogstav - N

N for NUL og NYT


Det gør nemlig ikke noget man er et nul - 
man skal bare finde et et-tal at stille sig sammen med...
Citat fra en klog ældre gymnasielærer på Kalundborg gymnasium for mange, mange år siden.


Nu også Lidt NYT  i  min lille butik.


Kraven er hæklet efter et gammelt mønster jeg har "hæklet af".
Hæklet i lilla merciseret (blankt) bomuldsgarn, med stofovertrukket knap. Indvendig mål 35 cm.
Det var en prøve men "ramte lige mellem" de 2 størrelser, jeg skulle bruge, så i stedet for at trævle op, tænkte jeg om nogen kunne bruge den.....
Pris 75 kr + porto





og butterflyen er en prøve efter Frøkenen og Baronen men blev for stor til en lille mand på 3 år.
Sløjfen er sort og måler 12.5 x 5.5 cm.
Pris 60 kr + porto.

2 kommentarer:

  1. Hahaha... genialt citat. Og fine kreationer! : )

    SvarSlet
  2. Åh hvor er den flot den krave og så nuttet butterflyen er

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...