Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 14. maj 2012

Uha, uha som tiden da flyver.....

....det er da helt vildt, så længe siden jeg har skrevet på min blog, men tro mig jeg har fulgt med hos så mange af jer andre.

Staldens flotte fyr Wingman, daglig tale Vimse er faldet godt til og er rigtig sød på alle punkter. Det er altid spændende at få en ny hest i stalden. Kan den det man tror? Opfører den sig pænt? Passer hest og rytter sammen?, Der er jo ingen produkt-specifikation med som hvis man køber en vaskemaskine.....










Næste skud på stammen er godt igang på Saras pony, som Olivia får lov til at få trækketur på. Jeg tror de nyder et alle 3.







Bagefter er der hyggetid på den store sten i  haven sammen med lillebror Phillip. Olivia er meget stolt for hun kan selv komme op på stenen, det er lidt af en "milepæl" her. Det kostede så en "skravenæse" bagefter da hun ville prøve igen og hendes små arme var blevet trætte.....


Til sidst et billede af min flotte buket som jeg fik i søndags.... så I andre kan også få lov at nyde den.


Kreativsiden er ikke så flittig, den står stadig på strømper, men de er ved at være færdige, og jeg har købt garn til næste projekt....

1 kommentar:

  1. Hej Inge.
    Kender det alt for godt, er selv bagud med at lave indlæg. Hvor ser de heste fine ud, det er jo altid spændende om en hest falder godt til. Og sikke en fin buket blomster du har fået :)
    Kh Gitte

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...